ملاکم برای خوب بودن رضایت کادرفنی و هواداران است نوری: برنامه ۹۰ اطلاعات غلط داد/ تا ۲ بازی بردیم یا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ملاکم برای خوب بودن رضایت کادرفنی و هواداران است
نوری: برنامه ۹۰ اطلاعات غلط داد/ تا ۲ بازی بردیم یادشان افتاد ما را آنالیز کنند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه ۹۰ دیروز در مورد من اطلاعات غلطی داد که معلوم نیست بر اساس کدام منبع بوده است.

خبرگزاری فارس: نوری: برنامه ۹۰ اطلاعات غلط داد/ تا ۲ بازی بردیم یادشان افتاد ما را آنالیز کنند
  •  

میلاد نوری  در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال در دیدار هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم. پیکان بازی بسته‌ای ارائه می‌کرد و ما هم برای زدن گل برتری تلاش می‌کردیم. برای اینکه قهرمان شویم باید در تمامی بازی‌ها امتیازات را کسب کنیم. خوشبختانه در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم و در مسیر قهرمانی قرار بگیریم.

وی افزود: نیم‌فصل دوم را بسیار خوب آغاز کردیم. اعضای تیم عملکرد خوبی داشتند و با انسجامی که درون تیم است توانستیم امتیازات را به خوبی جمع کنیم. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد و کسی برای ما حاشیه درست نکند.

نوری در پاسخ به این سوال که منظورش از عدم حاشیه‌سازی چیست خاطرنشان کرد: به طور مثال برنامه 90 دیروز یک سری آمار غلط ارائه کرد که به عنوان یک بیننده متعجب شدم. در آینده با فوتبال خوبم به این مسائل پاسخ می‌دهم اما نمی‌دانم این آمار به استناد کدام منبع بوده است؟ در آماری که ارائه شد اعلام کردند من در دو سال گذشته نه گل زدم و نه پاس گل دادم ولی در نیم‌فصل اول که عضو تیم پیکان بودم یک گل به ثمر رساندم  و 2 پاس گل دادم. این در حالی بود که پیکان فقط 8 یا 9 گل به ثمر رسانده بود.

هافبک استقلال در ادامه تاکید کرد: در پیکان عملکرد خوبی داشتم و گلی که به ثمر رساندم در تبریز بود و جزو بازیکنان موثر این تیم بوده‌ام. تنها بازیکنی بودم که وقتی در نیم‌فصل جدا شدم باشگاه از من قدردانی کرد که این در ایران سابقه نداشته است.

وی افزود: سال قبل هم در راه‌آهن عملکرد خوبی داشتم و تا هفته ششم که قبل از مصدومیتم بود به میدان رفتم. منصور ابراهیم‌زاده سرمربی وقت راه‌آهن در ادامه مسابقات اعلام کرد مشکل تیم در آن فصل مصدومیت من بوده است و چرا که نتوانستند جایگزینی برایم انتخاب کنند و برنامه نود هم به این مسئله اشاره داشت. ای کاش برنامه 90 به آرشیو خود مراجعه می‌کرد. قبل از اینکه آن مصدومیت اتفاق بیفتد جزو بازیکنانی بودم که همواره در لیست کارلوس کی‌روش قرار می گرفتم. 2 سال قبل گلزن‌ترین هافبک بودم و به برنامه 90 دعوت شدم. خواهش می‌کنم دروغ نگویید و با این حرف‌های غلط حاشیه درست نکنید.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 13140515
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7